درباره ما

درباره ما:

شرکت فنی مهندسی آذر سیستم اکباتان بعنوان یکی از شرکتهای فعال در ضمینه پیمانکاری طرح ها و پروژه های عمرانی ، با هدف فعالیت در زمینه های مشاوره، طراحی  و اجرای سیستم های کنترل خوردگی ، حفاظت کاتدی ، ارزیابی پوشش و پوشش های عایقی ضد خوردگی در سال ۱۳۸۴ تأسیس گردید.

این شرکت با انجام پروژه های بزرگ  خطوط لوله نفت ، گاز ،آب ، پتروشیمی وصنایع فراساحلی و حصول رضایتمندی کارفرمایان از عملکرد این شرکت ، زمینه  لازم جهت توسعه و گسترش فعالیت های مجموعه در زمینه مهندسی خوردگی را فراهم ساخته است و با اتکاء به تجارب غنی و با ارزش حاصل از اجرای پروژه های عظیم ، شرکت فنی مهندسی آذر سیستم اکباتان در حال حاضر از لحاظ کادر مجرب   متخصص، اطلاعات فنی، کارشناسی و امکانات سایر دفاتر خارج ایران ، یکی از شرکت های شناخته شده معتبر در زمینه کنترل خوردگی ، حفاظت کاتدی و پوشش های عایقی در کشور محسوب می گردد.

در همین راستا موفق به اخذ نمایندگی انحصاری یکی از معتبر ترین شرکت های تولید محصولات ضد خوردگی به نام PREMIER  از کشور انگلستان نیز گردیدیم. این محصولات عمدتاٌ شامل نوارهای سرد، گرم، ۳ ply  و اپوکسی پورتال می باشد که کاربرد فراوانی در خطوط لوله انتقال نفت، گاز و آب دارد.

چشم انداز مدیران آذر سیستم اکباتان همواره توسعه زمینه های فعالیت بصورت تخصصی و مرتبط با پدیده خوردگی بوده و در این راستا ، طی مدت زمان کوتاه ، موفق به توسعه چشمگیر فعالیتهای خود بشرح ذیل گردیده است .

 ارکان زیر را چارچوبی بر اهداف کیفی شرکت معرفی می نماییم

·  اختصاص و بهره گیری از نیروی انسانی متخصص و مجرب  برای انجام امور شرکت  و پروژه ها واختصاص و بهره گیری از نیروی انسانی متخصص و مجرب برای انجام امور شرکت و پروژه ها .

·  افزایش سطح دانش و مهارت کارکنان و ترویج فرهنگ کیفیت در سطوح مختلف سازمان .

·  توسعه زیر ساخت ها و استقرار الزامات IT به منظور استفاده بهنگام از اطلاعات صحیح جهت تحلیل و تصمیم گیری های به موقع و مناسب.

·  ارزیابی ، شناخت و تقویت توانمندی های تامین کنندگان کالا و خدمات .

·  اختصاص و استفاده بهینه از ماشین آلات و تجهیزات مناسب در انجام پروژه ها .

·  توسعه ساختارهای EPC در ارکان سازمان شرکت .

·  برون سپاری فعالیت های قابل واگذاری به غیر , مشروط بر رعایت صرفه و صلاح شرکت